:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - مجید جلال‌پور فرماندار سامان شد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک انتصاب دیگر:

مجید جلال‌پور فرماندار سامان شد

30 آذر 1392 ساعت 18:16

فرماندار جدید شهرستان سامان عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.


به گزارش جهانبین نیوز از شهرکرد، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار سامان، اظهار کرد: با تحقق حماسه سیاسی از سوی مردم شاهد شکل‌گیری دولت تدبیر و امید شدیم و امید می‎رود با خدمت صادقانه و مخلصانه مدیران این دولت شاهد اقتدار و افتخار بیش از پیش کشور باشیم.
خدابخش مرادی بر ضرورت اعتدال و میانه‌روی در امور تاکید کرد و گفت: دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال روی کار آمد و برنامه‌های مهمی برای توسعه همه‌جانبه کشور دارد.
وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران، خدمت به مردم اصل اساسی است، افزود: تلاش همه مدیران و مسئولان باید خدمت صادقانه و خالصانه به مردم باشد.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از مهمترین اموری است که مسئولان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
مرادی، رعایت اعتدال را لازمه توسعه همه‌جانبه استان دانست و اظهار کرد: پرهیز از افراط و تفریط موضوع مهمی است که همه باید به آن التزام عملی داشته باشند.
وی، توجه به توازن منطقه‌ای را از مهمترین برنامه‌های استاندار دانست و افزود: جذب سرمایه‌گذار، رفع بیکاری و توسعه اشتغال، توسعه گردشگری و افزایش درآمد مردم از دیگر برنامه‌هایی که با جدیت در استان دنبال می‎شود.
در پایان این مراسم از زحمات اسفندیار قربانی، فرماندار سابق سامان تقدیر و مجید جلال‌پور به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 11180

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/11180/مجید-جلال-پور-فرماندار-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir